KudoZ home » German to Polish » Automotive / Cars & Trucks

Ultraschallfeinzersteubung

Polish translation: rozpylanie metodą ultradźwiekową


10:11 Feb 3, 2012
German to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks / Klimaanlage
German term or phrase: Ultraschallfeinzersteubung
[wcześniej mowa o nieprzyjemnych zapachach)

Um dies zu verhindern bietet Volkswagen ein neuartiges, wirkungsvolles Reinigungsverfahren an.

Neben der bereits bewährten Methode der Ultraschallfeinzersteubung, bekämpft das neue Hochdruck-Reinigungsverfahren die Geruchsursache mit 10 Bar Druck.

Hierzu sind in der Volkswagenfachwerkstatt nur wenige Handgriffe nötig.
Mariusz Wstawski
Germany
Polish translation:rozpylanie metodą ultradźwiekową
Explanation:
jw

Zerstäubung a nie Zersteubung

np. tu http://www.mototechnika.republika.pl/pliki/odg.html
http://www.arkttika.pl/dezynfekcja.htm
Selected response from:

Grażyna Lesińska
Poland
Grading comment
dziękuję za 2 odpowiedzi i za pomoc
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1rozpylanie metodą ultradźwiekowąGrażyna Lesińska
3atomizacja ultradźwiękowa
Andrzej Mierzejewski


  

Answers


9 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
atomizacja ultradźwiękowa


Explanation:
IMO chodzi o rozpylanie płynnego środka myjącego - proszę potwierdzić albo skorygować.

Andrzej Mierzejewski
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 149

15 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
rozpylanie metodą ultradźwiekową


Explanation:
jw

Zerstäubung a nie Zersteubung

np. tu http://www.mototechnika.republika.pl/pliki/odg.html
http://www.arkttika.pl/dezynfekcja.htm

Grażyna Lesińska
Poland
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 44
Grading comment
dziękuję za 2 odpowiedzi i za pomoc

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Dariusz Rabus: Krótsze określenie - rozpylanie ultradźwiękowe. Np. do odgrzybiania klimatyzacji w samochodach.
4 hrs