KudoZ home » German to Polish » Biology (-tech,-chem,micro-)

Caseinpepton-Sojamehlpepton-Lösung (CSL)

Polish translation: CSL to skrót od Caseinpepton-Sojamehlpepton-Lösung


13:19 Sep 12, 2011
German to Polish translations [PRO]
Science - Biology (-tech,-chem,micro-) / Desinfektion
German term or phrase: Caseinpepton-Sojamehlpepton-Lösung (CSL)
Jako podłoże hodowlane do testów mikrobiologicznych. Właściwie chodzi mi tylko o skrót CSL
Dariusz Prochotta
Germany
Polish translation:CSL to skrót od Caseinpepton-Sojamehlpepton-Lösung
Explanation:
CSL to właśnie skrót od Caseinpepton-Sojamehlpepton-Lösung
Selected response from:

Izabela Miler
Poland
Grading comment
Dzięki, masz racje, w w tekście źródłowym był błąd
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3http://www.freepatentsonline.com/EP1250842.html
Izabela Miler
3CSL to skrót od Caseinpepton-Sojamehlpepton-Lösung
Izabela Miler


  

Answers


14 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
CSL to skrót od Caseinpepton-Sojamehlpepton-Lösung


Explanation:
CSL to właśnie skrót od Caseinpepton-Sojamehlpepton-Lösung

Izabela Miler
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 8
Grading comment
Dzięki, masz racje, w w tekście źródłowym był błąd
Notes to answerer
Asker: A dlaczego w innym miejscu przy tym samym słowie "Caseinpepton-Sojamehlpepton-Lösung" znajduje się skrót CSA?


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
http://www.freepatentsonline.com/EP1250842.html


Explanation:
M.in. na tej stronie rozwinięcie skrótów http://www.freepatentsonline.com/EP1250842.html. Być może to pomyłka, bo w przypadku CSA z pewnością chodzi o agar. Lub inny przykład: Die Testkeime (Staph. aureaus und E.coli) wurden auf Caseinpepton-Sojamehlpepton-Agar vorgezüchtet und mit Caseinpepton-Sojamehlpepton-Lösung abgeschwemmt. z https://data.epo.org/publication-server/html-document?PN=EP0...


Izabela Miler
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 8