KudoZ home » German to Polish » Business/Commerce (general)

flache Hierarchien

Polish translation: płaska struktura organizacyjna


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:flache Hierarchien
Polish translation:płaska struktura organizacyjna
Entered by: Yvonne Kuzminska

14:59 Feb 22, 2008
German to Polish translations [PRO]
Bus/Financial - Business/Commerce (general)
German term or phrase: flache Hierarchien
als unabhängiges unternehmen arbeiten wir mit flachen hierarchien, modernen medien und klaren kommunikationsstrukturen.

Jak to ladnie ujac?
Yvonne Kuzminska
Germany
płaska struktura organizacyjna
Explanation:
hth
Selected response from:

Iwona Palka
Poland
Grading comment
Dziekuje slicznie!!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +3płaska struktura organizacyjna
Iwona Palka
4płaska struktura zarządzania
Tomasz Sieniuć


  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +3
płaska struktura organizacyjna


Explanation:
hth

Iwona Palka
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 4
Grading comment
Dziekuje slicznie!!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Tamod
13 mins

agree  André Lindemann: dobrze
21 hrs

neutral  Tomasz Sieniuć: struktura org. to za mało//To prawda, że organizacja odnosi się do zarządzania, jest jednak pojęciem znacznie szerszym. Organizacja sieciowa też jest płaska.
22 hrs

agree  Dariusz Prasalski: Struktura organizacyjna jest tu ok. Odnosi się do zarządzania :)
1 day2 hrs

21 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
płaska struktura zarządzania


Explanation:
Wszystkie małe firmy charakteryzuje płaska struktura zarządzania - kierownictwo pracując bardzo blisko szeregowego pracownika jest w stanie kontrolować jakość końcowego produktu.
http://www.biznesnet.pl/a/1199/Analiza-wydarzeń:-Październik

płaska struktura zarządzania (zwykle dyrektor z patriarchalnym stylem kierowania (szef) „klasycznych” obszarów zadaniowych – księgowości, zakupów, produkcji i sprzedaŜy – kaŜdorazowo przez jednego lub dwóch pracowników biurowych; w produkcji jeszcze mniej majstrów).
http://www.zcie.uz.zgora.pl/uz_pc_r1.pdf

--------------------------------------------------
Note added at 21 hrs (2008-02-23 12:55:24 GMT)
--------------------------------------------------

Innymi słowy chodzi i większą samodzielność pracowników i jednocześnie większą kontrolę ich poczynań.

Tomasz Sieniuć
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 8