KudoZ home » German to Polish » Business/Commerce (general)

Salvatorische Vertragsklausel

Polish translation: klauzula salwatoryjna


18:29 Nov 9, 2008
German to Polish translations [PRO]
Law/Patents - Business/Commerce (general)
German term or phrase: Salvatorische Vertragsklausel
Ein Teil von Allgemeinen Geschäftsbedingungen/część Ogólnych Warunków Handlowych
Bingo34
Polish translation:klauzula salwatoryjna
Explanation:
Mnie tak na studiach uczono :-))

http://pl.wikipedia.org/wiki/Klauzula_salwatoryjna
Selected response from:

Paulina Berndt
Grading comment
dziękuję!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +7klauzula salwatoryjna
Mirosław Wagner
4klauzula salwatoryjna
Paulina Berndt


Discussion entries: 1





  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +7
klauzula salwatoryjna


Explanation:
Wikipedia: "postanowienie umowne zastrzeżone w celu utrzymania zawartego przez strony kontraktu na wypadek, gdyby część czynności prawnej okazała się dotknięta nieważnością na skutek sprzeczności z prawem, zasadami współżycia społecznego lub innych wad."

Mirosław Wagner
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 28

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  A_Lex
4 mins
  -> dziękuję

agree  Maciej Andrzejczak
1 hr

agree  Alicja Butkiewicz-Hübscher
1 hr

agree  Patrycja Willam
1 hr

agree  klick
1 hr

agree  MargaretM
15 hrs

agree  Tamod
15 hrs

5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
klauzula salwatoryjna


Explanation:
Mnie tak na studiach uczono :-))

http://pl.wikipedia.org/wiki/Klauzula_salwatoryjna

Paulina Berndt
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4
Grading comment
dziękuję!