KudoZ home » German to Polish » Business/Commerce (general)

Mindermengenzuschlag

Polish translation: dopłata za mniejsze ilości


21:35 Nov 9, 2008
German to Polish translations [PRO]
Law/Patents - Business/Commerce (general)
German term or phrase: Mindermengenzuschlag
dodatkowa opłata za małe ilości???
Czy może jest jakieś bardziej specyficzne wyrażenie?

dziękuję z góry za jakiekolwiek propozycje :-)
Bingo34
Polish translation:dopłata za mniejsze ilości
Explanation:
j.w.
Selected response from:

Patrycja Willam
Grading comment
dziekuje
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4dopłata za mniejsze ilościPatrycja Willam
3Narzut wynikający z niedoborów
Rancher


  

Answers


26 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
dopłata za mniejsze ilości


Explanation:
j.w.

Patrycja Willam
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 9
Grading comment
dziekuje

1 day1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Narzut wynikający z niedoborów


Explanation:
Kontekst rozliczenia produkcji SAP Industry Solution - jako alternatywa

Rancher
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 28