KudoZ home » German to Polish » Chemistry; Chem Sci/Eng

geschlossene Kleidung

Polish translation: zapiete ubranie szczelnie osłaniające ciało


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:geschlossene Kleidung
Polish translation:zapiete ubranie szczelnie osłaniające ciało
Entered by: Alicja Butkiewicz-Hübscher

17:37 Sep 17, 2007
German to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Chemistry; Chem Sci/Eng
German term or phrase: geschlossene Kleidung
w parku technologicznym (agrochemia) nalezy nosic:
Schutzhelm
Schutzschuhe
geschlossene Kleidung

czy jest na to jakies fachowe pojecie? dziekuje,a.
Alicja Butkiewicz-Hübscher
Germany
zapięte ubranie
Explanation:
ubranie zapięte

wyrazenie nie odnosi sie do rodzaju samego ubrania, ale domslynie chodzi o ubranie z dlugimi rekawami i dlugie spodnie (nic ze spodnic nie bedzie ;-), w ktorym wszystkie zapiecia maja byc zapiete.

Jakikolwiek "kombinezon" wychodzi _daleko_ poza wymagania geschlossene Kleidung.
Selected response from:

Crannmer
Grading comment
thanks;)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4zapięte ubranie
Crannmer
4kombinezon (ochronny/roboczy)Joanna Łuczka


Discussion entries: 5





  

Answers


14 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
kombinezon (ochronny/roboczy)


Explanation:
Z założenia "zamknięty" :-)

Joanna Łuczka
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 16

18 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
zapięte ubranie


Explanation:
ubranie zapięte

wyrazenie nie odnosi sie do rodzaju samego ubrania, ale domslynie chodzi o ubranie z dlugimi rekawami i dlugie spodnie (nic ze spodnic nie bedzie ;-), w ktorym wszystkie zapiecia maja byc zapiete.

Jakikolwiek "kombinezon" wychodzi _daleko_ poza wymagania geschlossene Kleidung.

Crannmer
PRO pts in category: 112
Grading comment
thanks;)