KudoZ home » German to Polish » Chemistry; Chem Sci/Eng

Bisphenol-F-Epichlorhydrin-Harz (ang. "epoxy phenol novolac resin")

Polish translation: żywica bisfenolowo-F-epichlorohydrynowa


11:49 Aug 23, 2010
German to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Chemistry; Chem Sci/Eng / Ochrona środowiska
German term or phrase: Bisphenol-F-Epichlorhydrin-Harz (ang. "epoxy phenol novolac resin")
Wyrażenie występuje w karcie charakterystyki żywicy epoksydowej, jest to jej niebezpieczny składnik. Proszę o pomoc.
JacekG.
Poland
Polish translation:żywica bisfenolowo-F-epichlorohydrynowa
Explanation:
Patrz link w ProZ
Selected response from:

nikodem
Grading comment
wszystko ok
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4żywica bisfenolowo-F-epichlorohydrynowa
nikodem
3żywica na bazie bisfenolu F i epichlorhydrynyTamod


Discussion entries: 1





  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
żywica bisfenolowo-F-epichlorohydrynowa


Explanation:
Patrz link w ProZ


    Reference: http://www.proz.com/kudoz/spanish_to_polish/chemistry%3B_che...
nikodem
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 124
Grading comment
wszystko ok
Notes to answerer
Asker: Dziękuje za pomoc.


7 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
żywica na bazie bisfenolu F i epichlorhydryny


Explanation:
żywica na bazie bisfenolu F i epichlorhydryny
Bisphenol F – żywica epichlorohidrynowa
produkt reakcji bisfenolu F z epichlorohydryną, żywica epoksydowa

Tamod
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish