KudoZ home » German to Polish » Computers: Hardware

Stufenloser Fokus von 30mm bis unendlich

Polish translation: płynne ustawienie ostrości od 30 mm do nieskończoności


10:37 Feb 3, 2009
German to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Computers: Hardware / Webcam
German term or phrase: Stufenloser Fokus von 30mm bis unendlich
Stufenloser Fokus von 30mm bis unendlich

• Hohe Fotoauflösung
• Stilvolles Metallgehäuse
• Integrierter Lichtmesser
• Notebook-Klemme
• Vollständig drehbar
Mariusz Wstawski
Germany
Polish translation:płynne ustawienie ostrości od 30 mm do nieskończoności
Explanation:
Fokus - tu "ustawienie ostrości" wydaje mi się być adekwatne

--------------------------------------------------
Note added at 41 mins (2009-02-03 11:18:30 GMT)
--------------------------------------------------

Uwagi MrMarDar :-) są absolutnie na miejscu.
Pozostaje jednak pytanie, czy kamera ma regulację ostrości - wtedy odp. jest ok., czy też ma obiektyw z ostrością stałą. Wtedy nic nie regulujemy, ale po niemiekiemu napisali bzdurę. Wtedy zwie się to IMHO "focus free" albo np. "Festfokus"

--------------------------------------------------
Note added at 41 mins (2009-02-03 11:19:07 GMT)
--------------------------------------------------

Aha, "drehen Sie Fokuslinse", czyli jednak regulowana ostrość. To odp. pasuje
Selected response from:

Jerzy Czopik
Germany
Grading comment
dziękuję za pomoc
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3płynne ustawienie ostrości od 30 mm do nieskończoności
Jerzy Czopik
3 -2płynna zmiana/regulacja ogniskowej od 30 mm do nieskończoności
Tomasz Sieniuć


Discussion entries: 11





  

Answers


15 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
płynne ustawienie ostrości od 30 mm do nieskończoności


Explanation:
Fokus - tu "ustawienie ostrości" wydaje mi się być adekwatne

--------------------------------------------------
Note added at 41 mins (2009-02-03 11:18:30 GMT)
--------------------------------------------------

Uwagi MrMarDar :-) są absolutnie na miejscu.
Pozostaje jednak pytanie, czy kamera ma regulację ostrości - wtedy odp. jest ok., czy też ma obiektyw z ostrością stałą. Wtedy nic nie regulujemy, ale po niemiekiemu napisali bzdurę. Wtedy zwie się to IMHO "focus free" albo np. "Festfokus"

--------------------------------------------------
Note added at 41 mins (2009-02-03 11:19:07 GMT)
--------------------------------------------------

Aha, "drehen Sie Fokuslinse", czyli jednak regulowana ostrość. To odp. pasuje

Jerzy Czopik
Germany
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 11
Grading comment
dziękuję za pomoc

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Crannmer
5 mins

agree  Anna Goebel
48 mins

agree  Eigenplane
2 hrs

15 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): -2
płynna zmiana/regulacja ogniskowej od 30 mm do nieskończoności


Explanation:
http://www.google.pl/search?hl=pl&q=płynna ogniskowa do nies...

--------------------------------------------------
Note added at 41 mins (2009-02-03 11:18:52 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.viktoria.com.pl/szczegoly.php?m=WVCP480
http://www.sweex.com/documents/JA000050/2/JA000050_60_man_po...

--------------------------------------------------
Note added at 47 mins (2009-02-03 11:24:42 GMT)
--------------------------------------------------

Cytat a propos ustawienia ogniskowej:
"Zastosowanie takiego obiektywu z ręczną regulacją ogniskowej pozwala na szybkie i proste ustawienie obiektywu wg. wymagań systemu".
http://www.dipol.com.pl/obiektyw_4-9_mm_hk_13mm_M2090.htm


Tomasz Sieniuć
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 15

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Crannmer: Mylisz pojecia. Dlugosc ogniskowej to nie jest odleglosc wyostrzania czyli odleglosc od plaszczyzny ostrosci. Regulacja ogniskowej to zoom - jest _zawsze_ sterowana przez uzytkownika. Reg. odleglosci ostrosci to fokus. Moze byc reczna, AF albo fix focus.
8 mins
  -> Ok, zrobiłem babola. Dzięki za oświecenie.

disagree  Jerzy Czopik: ogniskowa to wielkość fizyczna, opisująca odległość od soczewki, takie rozwiązanie jest niemożliwe: http://pl.wikipedia.org/wiki/Ogniskowa /// ogniskową można regul., to jest OK. Ale ogniskowa równa nieskończoności jest IMHO nie OK
23 mins
  -> Jestem gotów przyznać Ci rację. :)