KudoZ home » German to Polish » Computers: Systems, Networks

Leitungsbeschreibungen

Polish translation: opis linii


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Leitungsbeschreibungen
Polish translation:opis linii
Entered by: Wojciech Nowicki

11:47 Feb 21, 2009
German to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Computers: Systems, Networks / Przywracanie systemu
German term or phrase: Leitungsbeschreibungen
Anpassen der Leitungsbeschreibungen an neue Hardware

dostosowanie opisów/deskrypcji linii do nowego sprzętu

Leitung - line, pipeline, lead
Beschreibung - description
Wojciech Nowicki
opis linii
Explanation:
Prawdopodobnie chodzi tu jednak o "Opis linii" (eng. line description), czyli o pewną strukturę logiczną opisującą elementy fizyczne, które są elementami linii komunikacyjnej. W terminologii IBM to jest właśnie opis linii.
Przykładowe zasoby: http://publib.boulder.ibm.com/iseries/v5r1/ic2978/index.htm?... (nie wiem, dlaczego ten format ma być niepoprawny, skoro został przekopiowany z okienka przeglądarki, ale nie dało się go wpisać w odpowiednim miejscu formularza)
Selected response from:

TeresaT
Poland
Grading comment
danke
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1opis liniiTeresaT
3wymagania dotyczące przewodów
Jerzy Czopik


Discussion entries: 4





  

Answers


23 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
wymagania dotyczące przewodów


Explanation:
W podanym kontekście jak najbardziej przewody.
Skoro zmiana sprzętu, zmieniają się też specyfikacje przewodów - czyli wymagania ich dotyczące.
W sumie proponuję:
adaptacja specyfikacji przewodów do nowego sprzętu
lub
dopasowanie wymagań dotyczących przewodów do nowego sprzętu

Jednakże nie zajmuję się ani sieciami, ani serwerami, ani sprzętem na codzień

Jerzy Czopik
Germany
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in GermanGerman
Notes to answerer
Asker: w przyszłości postaram się zadbać o dłuższy kontekst, dziękuję


1 day20 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
opis linii


Explanation:
Prawdopodobnie chodzi tu jednak o "Opis linii" (eng. line description), czyli o pewną strukturę logiczną opisującą elementy fizyczne, które są elementami linii komunikacyjnej. W terminologii IBM to jest właśnie opis linii.
Przykładowe zasoby: http://publib.boulder.ibm.com/iseries/v5r1/ic2978/index.htm?... (nie wiem, dlaczego ten format ma być niepoprawny, skoro został przekopiowany z okienka przeglądarki, ale nie dało się go wpisać w odpowiednim miejscu formularza)


TeresaT
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 8
Grading comment
danke
Notes to answerer
Asker: Kolejny fragment tekstu, do którego dotarłem: Benötigte Leitungen anhängen. Läßt sich eine Leitung nicht anhängen evtl. Leitungsbeschreibung löschen und neu erstellen. Chyba faktycznie chodzi o opis linii. Dziękuję bardzo


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  transhexe: jest nawet komenda: WRKLIND Praca z Opisami Linii (Work With Line Descrption)
5 hrs