KudoZ home » German to Polish » Computers (general)

Ausgleich/Ausgleichsgymnastik

Polish translation: gimnastyka relaksacyjna


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Ausgleich/Ausgleichsgymnastik
Polish translation:gimnastyka relaksacyjna
Entered by: Karolina Aniela Wilk

07:05 Aug 27, 2008
German to Polish translations [PRO]
Computers (general)
German term or phrase: Ausgleich/Ausgleichsgymnastik
Witam wszystkich,
Tlumacze tekst o ergonomicznej pracy przy komputerze (plusy i minusy myszy i tabletu piorkowego) i natknelam sie na powyzsze terminy. Kontekst:

"Den richtigen Ausgleich finden"
Gönnen Sie Ihren Muskeln ein wenig Ruhe. Legen Sie den Stift aus der Hand, wenn Sie die Tastatur benutzen und gönnen Sie auf diese Weise Arm und Fingern ein wenig Ausgleichsgymnastik.

Jak przetlumaczylibyscie ww terminy w powyzszym kontekscie?
Moje propozycje jak narazie to:
"Znalezienie prawidlowej rownowagi" i "Gimnastyka wyrownawcza" - ale to drugie kojarzy mi sie nieco z zajeciami dla dzieci w szkole.
Moze macie jakis pomysl na tlumaczenie?
Z gory dziekuje i pozdrawiam
Karolina
Karolina Aniela Wilk
gimnastyka relaksacyjna
Explanation:
"Gimnastyka relaksacyjna rąk i palców". Bardzo ważna rzecz, która wpływa na wydajność tłumacza i szybkość pisania na klawiaturze.
Selected response from:

Tomasz Sieniuć
Poland
Grading comment
dziekuje!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4gimnastyka relaksacyjna
Tomasz Sieniuć
3znaleźć równowagę/ pozwolić /dać odpocząć
Renata Gulde


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
znaleźć równowagę/ pozwolić /dać odpocząć


Explanation:
Zrezygnowalabym w tym kontekscie z gimnastyki.

Renata Gulde
Works in field
Native speaker of: Polish
The asker has declined this answer

4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
gimnastyka relaksacyjna


Explanation:
"Gimnastyka relaksacyjna rąk i palców". Bardzo ważna rzecz, która wpływa na wydajność tłumacza i szybkość pisania na klawiaturze.

Tomasz Sieniuć
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 62
Grading comment
dziekuje!
The asker has declined this answer
Comment: dziekuje!