KudoZ home » German to Polish » Computers: Software

Programmverknüpfung

Polish translation: 1. linkowanie programu 2. skrot do programu

00:19 Nov 24, 2006
German to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Computers: Software
German term or phrase: Programmverknüpfung
Bez kontekstu, hasło z oprogramowania do obsługi obrabiarki
Joanna Łuczka
Poland
Polish translation:1. linkowanie programu 2. skrot do programu
Explanation:
1. linkowanie programu/asemblera
(tworzenie ze skompilowanego programu wykonywalnej wersji .exe)
(ew. tworzenie z bibliotek i blokow programowych kompletnego programu obrabiania maszyny)

2. skrot do programu
(na pulpicie np.)

3. ...jeszcze cos zupelnie innego

Zaleznie od miejsca w oprogramowaniu i scislosci uzytego jezyka moga to byc zupelnie rozne rzeczy.
Selected response from:

Crannmer
Grading comment
Dzięki!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +11. linkowanie programu 2. skrot do programu
Crannmer
3konsolidacja programu, scalanie programu
Mariusz Wstawski


  

Answers


6 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
konsolidacja programu, scalanie programu


Explanation:
konsolidacja programu, scalanie programu
za słownikiem

Mariusz Wstawski
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 23

7 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
1. linkowanie programu 2. skrot do programu


Explanation:
1. linkowanie programu/asemblera
(tworzenie ze skompilowanego programu wykonywalnej wersji .exe)
(ew. tworzenie z bibliotek i blokow programowych kompletnego programu obrabiania maszyny)

2. skrot do programu
(na pulpicie np.)

3. ...jeszcze cos zupelnie innego

Zaleznie od miejsca w oprogramowaniu i scislosci uzytego jezyka moga to byc zupelnie rozne rzeczy.


Crannmer
PRO pts in category: 79
Grading comment
Dzięki!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Tomasz Sieniuć: To chyba wlasnie o skrot na pulpicie chodzi :-))
1 day 1 hr
  -> thx. Die Frage ist, hat das ein Maschinenbauer, oder aber vielleicht doch ein Elektromensch geschrieben. Im zweiten Fall wäre Linken nicht gänzlich auszuschliessen.