KudoZ home » German to Polish » Construction / Civil Engineering

horizontale Anregung

Polish translation: pobudzenie w kierunku poziomym


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:horizontale Anregung
Polish translation:pobudzenie w kierunku poziomym
Entered by: Agnieszka Parfinowicz-Wstawska

16:33 Feb 14, 2006
German to Polish translations [PRO]
Law/Patents - Construction / Civil Engineering
German term or phrase: horizontale Anregung
horizontale Anregung 2 Hz - 250 Hz - 2 Hz
Agnieszka Parfinowicz-Wstawska
pobudzenie w kierunku poziomym
Explanation:
pobudzenie w kierunku poziomym

techniczne wzbudzenie to Erregung



--------------------------------------------------
Note added at -1 min (2006-02-14 13:32:59 GMT)
--------------------------------------------------

korekta: pobudzanie
Selected response from:

Crannmer
Grading comment
Bardzo dziękuję i serdecznie pozdrawiam!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4pobudzenie w kierunku poziomym
Crannmer
3poziome wzbudzenie
Jacek Zukowski


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
poziome wzbudzenie


Explanation:
patrz www.spectro-lab.com.pl/download/Spectro-Lab-katalog.pdf
www.panalityka.pl/Produkt5.html

Jacek Zukowski
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 28

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
pobudzenie w kierunku poziomym


Explanation:
pobudzenie w kierunku poziomym

techniczne wzbudzenie to Erregung



--------------------------------------------------
Note added at -1 min (2006-02-14 13:32:59 GMT)
--------------------------------------------------

korekta: pobudzanie

Crannmer
PRO pts in category: 628
Grading comment
Bardzo dziękuję i serdecznie pozdrawiam!