KudoZ home » German to Polish » Construction / Civil Engineering

Massivbau

Polish translation: konstrukcje masywne


11:06 Nov 5, 2007
German to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Construction / Civil Engineering
German term or phrase: Massivbau
wykaz przedmiotów uczelni wyższej (budownictwo)

- Massivbau (solid construction)
- Stahlbau
Tradeusz
Polish translation:konstrukcje masywne
Explanation:
konstrukcje masywne


--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2007-11-05 13:04:30 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.fert.krakow.pl/poradniki.html

(Betonowe konstrukcje masywne)
Konstrukcje stalowe. Podstawy i elementy.
Konstrukcje metalowe cz.1.
Konstrukcje drewniane w budownictwie tradycyjnym.
Konstrukcje z betonu. Konstrukcje budowlane 5.
Konstrukcje z betonu sprężonego.
Betonowe konstrukcje masywne.
Selected response from:

Mariusz Wstawski
Germany
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1konstrukcje masywne
Mariusz Wstawski
3budowla masywna
klick


  

Answers


34 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
budowla masywna


Explanation:
kamienna, żelbetowa, betonowa

klick
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 166

11 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
konstrukcje masywne


Explanation:
konstrukcje masywne


--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2007-11-05 13:04:30 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.fert.krakow.pl/poradniki.html

(Betonowe konstrukcje masywne)
Konstrukcje stalowe. Podstawy i elementy.
Konstrukcje metalowe cz.1.
Konstrukcje drewniane w budownictwie tradycyjnym.
Konstrukcje z betonu. Konstrukcje budowlane 5.
Konstrukcje z betonu sprężonego.
Betonowe konstrukcje masywne.

Mariusz Wstawski
Germany
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 101

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Andrzej Lejman: budowle masywne
4 mins
  -> chodzi o przedmiot na kierunku budownictwo, w innym kontekście pewnie tak

agree  Waldek Fortuna
42 mins
  -> dziękuję