KudoZ home » German to Polish » Construction / Civil Engineering

sendz.

Polish translation: cynkowanie (ogniowe) metodą Sędzimira


08:51 Apr 25, 2008
German to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Construction / Civil Engineering
German term or phrase: sendz.
Zabezpieczenie elementów konstrukcyjnych hali przed korozją:
"Wandriegel, Tür- und Torriegel sendz.-verzinkt."
Agiks
Polish translation:cynkowanie (ogniowe) metodą Sędzimira
Explanation:
skrót od sendizimirverzinkt
Selected response from:

agajan
Grading comment
Dałam jednak Sendzimira, ale wielkie dzięki
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2cynkowane przed produkcją metodą Sendzimira
Waldek Fortuna
5 +1cynkowanie (ogniowe) metodą Sędzimiraagajan


Discussion entries: 1





  

Answers


20 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
cynkowanie (ogniowe) metodą Sędzimira


Explanation:
skrót od sendizimirverzinkt

agajan
Works in field
PRO pts in category: 14
Grading comment
Dałam jednak Sendzimira, ale wielkie dzięki

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Joanna Łuczka
2 hrs
  -> dziękuję

30 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
cynkowane przed produkcją metodą Sendzimira


Explanation:
Norma GS (akcesoria): EN 10142

--------------------------------------------------
Note added at   44 min (2008-04-25 09:35:45 GMT)
--------------------------------------------------

GS: Cynkowanie przed produkcją metodą Sendzimira

Norma GS (akcesoria): EN 10142


Powłoka cynkowa jest nakładana przed wytworzeniem poprzez zanurzenie blachy lub prętów, a otrzymane w tym procesie elementy mają wygląd gładki i szary.

Ten rodzaj powłoki przeznaczony jest dla głównie dla środowisk mało agresywnych, szczególnie polecany jest do wnętrz budynków.


Example sentence(s):
  • GS: Cynkowanie przed produkcją metodą Sendzimira

    Reference: http://www.cablofil.pl
Waldek Fortuna
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 16

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Patrycja Willam
51 mins

agree  klick: Sendzimira :-)
4 days