KudoZ home » German to Polish » Construction / Civil Engineering

Zulauf

Polish translation: zamknięcie


08:52 Apr 26, 2008
German to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Construction / Civil Engineering
German term or phrase: Zulauf
Napęd i sterownik bramy szybkobieżnej:
"Folientaster Auf-Halt-Zu, Not-Aus, Hauptschalter, Schlüsselschalter für Crash-Reset Impulse und Zeitrelais für automatischen Zulauf".
Agiks
Polish translation:zamknięcie
Explanation:
Automatyczne zamknięcie
Po otwarciu drzwi zamkną się automatycznie po upływie określonego czasu.
Selected response from:

Joanna Łuczka
Poland
Grading comment
Dziękuję za pomoc
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4dobiegBogusław Mączka
4zamknięcieJoanna Łuczka
3domknięcie
Lucyna Długołęcka


  

Answers


5 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
dobieg


Explanation:
jw.

Bogusław Mączka
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 19

6 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
zamknięcie


Explanation:
Automatyczne zamknięcie
Po otwarciu drzwi zamkną się automatycznie po upływie określonego czasu.

Joanna Łuczka
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 288
Grading comment
Dziękuję za pomoc

22 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
domknięcie


Explanation:
/

Lucyna Długołęcka
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 8