KudoZ home » German to Polish » Cooking / Culinary

Krokant

Polish translation: krokant


13:58 Jun 28, 2004
German to Polish translations [PRO]
Cooking / Culinary
German term or phrase: Krokant
Bez kontekstu
Karina9
Polish translation:krokant
Explanation:
tłuszczu, odgrzewać oraz rozmrażać produkty. Krokant - chrupiąca
posypka do ciast i deserów. Można ją kupić gotową albo ...
www.kulinaria.pl/slownik.asp?lt=K

Orzechy laskowe - całe (z Piemontu) Krokant z orzechów laskowych (z Piemontu)
Krokant z migdałów Mąka orzechowa Cząstki orzecha laskowego w cukrze ...
www.kluzek.pl/cennik.htm

Kro|kant, der; -s [frz. croquante= Knusperkuchen, zu: croquer= knabbern, lautm.]: a) aus zerkleinerten Mandeln od. Nüssen u. karamellisiertem Zucker hergestellte, knusprige Masse: Pralinen aus K.; b) Pralinen aus Krokant (a).
© Duden - Deutsches Universalwörterbuch. 4. Aufl. Mannheim 2001. [CD-ROM].
Selected response from:

Anna Bittner
Grading comment
Dziękuję.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1krokant
Anna Bittner
4krokant
bartek


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
krokant


Explanation:
prelno w polskich przepisach kulinarnych :-)

bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 20

4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
krokant


Explanation:
tłuszczu, odgrzewać oraz rozmrażać produkty. Krokant - chrupiąca
posypka do ciast i deserów. Można ją kupić gotową albo ...
www.kulinaria.pl/slownik.asp?lt=K

Orzechy laskowe - całe (z Piemontu) Krokant z orzechów laskowych (z Piemontu)
Krokant z migdałów Mąka orzechowa Cząstki orzecha laskowego w cukrze ...
www.kluzek.pl/cennik.htm

Kro|kant, der; -s [frz. croquante= Knusperkuchen, zu: croquer= knabbern, lautm.]: a) aus zerkleinerten Mandeln od. Nüssen u. karamellisiertem Zucker hergestellte, knusprige Masse: Pralinen aus K.; b) Pralinen aus Krokant (a).
© Duden - Deutsches Universalwörterbuch. 4. Aufl. Mannheim 2001. [CD-ROM].

Anna Bittner
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 32
Grading comment
Dziękuję.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  rjz
329 days