KudoZ home » German to Polish » Education / Pedagogy

Lernposter

Polish translation: tablice dydaktyczne


19:56 Feb 23, 2006
German to Polish translations [PRO]
Education / Pedagogy
German term or phrase: Lernposter
np podczas nauki slowek obcego jezyka - bierze sie duza kartke papieru i pisze na niej slowka w obu jezykach dotyczace np jakiegos tematu, mozna umieszczac tez ilustracje. Sluzy do wizualnego przedstawienia tematu i ulawienia zapamiętania.
Nie jest to Mind Map, ktora jest omowiona w innym punkcie. Mind Map moze byc traktowana jako Lernposter.
Magdallena
Polish translation:tablice dydaktyczne
Explanation:
chyba tu lepiej pasuje;))
Selected response from:

kocur
Grading comment
Dzieki!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2plakatAga Blazek
4tablice dydaktyczne
kocur


Discussion entries: 9





  

Answers


13 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
plakat


Explanation:
w nomenklaturze dydaktycznej raczej nie spotyka sie nic bardziej szczegolowego

Aga Blazek
Native speaker of: Native in PolishPolish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  klick: plakat dydaktyczny = Lernplakat
2 days14 hrs

agree  Katarzyna Jankosz: plakat dydaktyczny-tablice kojarzą się raczej z większymi rozmiarami niż kartka- tego terminu używa np. PWN
5 days

12 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
tablice dydaktyczne


Explanation:
chyba tu lepiej pasuje;))

kocur
PRO pts in category: 8
Grading comment
Dzieki!