KudoZ home » German to Polish » Electronics / Elect Eng

Tastaturwanne

Polish translation: pokrywa klawiatury; pokrywa na klawiaturę


16:32 Sep 3, 2006
German to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Electronics / Elect Eng / szafy sterownicze
German term or phrase: Tastaturwanne
Tastaturwanne Abdeckung des Tastaturgehäuses

http://www.rittal.de/produkte/ArtikelDatenblatt.asp?ARTNR=60...
Mariusz Wstawski
Germany
Polish translation:pokrywa klawiatury; pokrywa na klawiaturę
Explanation:
tak wynika z drugiego wyrazu w tekście i z ilustracji
Selected response from:

Andrzej Mierzejewski
Poland
Grading comment
dziękuję
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4pokrywa klawiatury; pokrywa na klawiaturę
Andrzej Mierzejewski
3korytko na klawiaturę
SATRO


  

Answers


36 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
korytko na klawiaturę


Explanation:
Skromna propozycja, bez potwierdzenia googlowego...

SATRO
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 125

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
pokrywa klawiatury; pokrywa na klawiaturę


Explanation:
tak wynika z drugiego wyrazu w tekście i z ilustracji

Andrzej Mierzejewski
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 280
Grading comment
dziękuję