Keil Strahler

Polish translation: Obudowa klinowa; lampa klinowa

German to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Electronics / Elect Eng
German term or phrase: Keil Strahler
slowko wystepuje samodzielnie, bez kontekstu
Danuta Michelsen
Polish translation:Obudowa klinowa; lampa klinowa
Explanation:
na podstawie http://item.express.ebay.de/Haus-Garten_Inneneinrichtung_Leu...

Do montażu np. pod szafką nad blatem kuchennym. Do kupienia w każdym markecie budowlanym w Polsce.
IMO chodzi o kształt lampy, nie o firmę. Nie znalazlem w sieci firmy Keil w skojarzeniu z produkcją lamp.
Selected response from:

Andrzej Mierzejewski
Poland
Grading comment
tez uwazam, ze "Keil" nie odnosi sie do nazwy firmy. Dziekuje za pomoc!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4Obudowa klinowa; lampa klinowa
Andrzej Mierzejewski
3reflektor/oprawa (swietlna) [produkcji firmy] Keil
Crannmer


Discussion entries: 3





  

Answers


12 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
reflektor/oprawa (swietlna) [produkcji firmy] Keil


Explanation:
reflektor/oprawa (swietlna) [produkcji firmy] Keil

Crannmer
Specializes in field
PRO pts in category: 1574

20 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Obudowa klinowa; lampa klinowa


Explanation:
na podstawie http://item.express.ebay.de/Haus-Garten_Inneneinrichtung_Leu...

Do montażu np. pod szafką nad blatem kuchennym. Do kupienia w każdym markecie budowlanym w Polsce.
IMO chodzi o kształt lampy, nie o firmę. Nie znalazlem w sieci firmy Keil w skojarzeniu z produkcją lamp.

Andrzej Mierzejewski
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 284
Grading comment
tez uwazam, ze "Keil" nie odnosi sie do nazwy firmy. Dziekuje za pomoc!