KudoZ home » German to Polish » Electronics / Elect Eng

Funkuhrsignal

Polish translation: sygnal DCF77 (radiowy sygnal wzorca czasowego z Frankfurtu)


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Funkuhrsignal
Polish translation:sygnal DCF77 (radiowy sygnal wzorca czasowego z Frankfurtu)
Entered by: Mariusz Wstawski

19:38 Feb 13, 2007
German to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Electronics / Elect Eng / szafy sterownicze (Wetterstation)
German term or phrase: Funkuhrsignal
Die kompakte Wetterstation versorgt X ® präzise mit den Messwerten von Wind, Windrichtung, Sonnenintensität, Temperatur und Niederschlag sowie mit einem Funkuhrsignal.
Mariusz Wstawski
Germany
sygnal DCF77
Explanation:
sygnal DCF77

radiowy sygnal wzorca czasowego z Frankfurtu

http://www.ntp-servers.com/pl/strona6.html


--------------------------------------------------
Note added at 23 Min. (2007-02-13 20:01:29 GMT)
--------------------------------------------------

http://pl.wikipedia.org/wiki/DCF77

Obiór sygnału DCF77 w Polsce:

http://www.amart.com.pl/wzorzec.php
Selected response from:

Crannmer
Grading comment
dziękuję
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2sygnal DCF77
Crannmer
4sygnał zegara radiowego
Jarek Kołodziejczyk


  

Answers


12 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
sygnał zegara radiowego


Explanation:
Sygnał radiowy do synchronizacji zegara z zegarem atomowym znajdującym się koło Frankfurtu nad Menem.



Jarek Kołodziejczyk
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish

12 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
sygnal DCF77


Explanation:
sygnal DCF77

radiowy sygnal wzorca czasowego z Frankfurtu

http://www.ntp-servers.com/pl/strona6.html


--------------------------------------------------
Note added at 23 Min. (2007-02-13 20:01:29 GMT)
--------------------------------------------------

http://pl.wikipedia.org/wiki/DCF77

Obiór sygnału DCF77 w Polsce:

http://www.amart.com.pl/wzorzec.php

Crannmer
Specializes in field
PRO pts in category: 1570
Grading comment
dziękuję

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Andrzej Mierzejewski
11 mins
  -> thx

agree  Jarek Kołodziejczyk
56 mins
  -> thx