KudoZ home » German to Polish » Electronics / Elect Eng

parametrieren auf...

Polish translation: parametryzować


18:20 Jul 13, 2008
German to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Electronics / Elect Eng
German term or phrase: parametrieren auf...
Die Ausgänge werden durch die Software auf Spannungs‐ oder Stromsignale parametriert
sabetka
Polish translation:parametryzować
Explanation:
Przy pomocy oprogramowania/software wyjścia mogą być sparametryzowane/ustawione / można sparametryzować/ustawić jako wyjścia napięciowe albo prądowe.

Czy tez alternatywny szyk:

Wyjścia mogą być [...] sparametryzowane jako napięciowe albo prądowe.

Selected response from:

Crannmer
Grading comment
dziękuję, jak zawsze kompetentny
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4parametryzować
Crannmer
2regulować (ustawiać) parametryKrzysztof Szymczak


  

Answers


14 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
regulować (ustawiać) parametry


Explanation:
Aplikacja reguluje parametry sygnałów napięcia i prądu w wyjściach.

"Aplikacja reguluje wyjściowe parametry..." - ta wersja jest z pewnością zgrabniejsza, ale nie jestem pewny czy poprawna ze strony technicznej …
Pozdrawiam

Krzysztof Szymczak
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 3

4 days   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
parametryzować


Explanation:
Przy pomocy oprogramowania/software wyjścia mogą być sparametryzowane/ustawione / można sparametryzować/ustawić jako wyjścia napięciowe albo prądowe.

Czy tez alternatywny szyk:

Wyjścia mogą być [...] sparametryzowane jako napięciowe albo prądowe.



Crannmer
Specializes in field
PRO pts in category: 1570
Grading comment
dziękuję, jak zawsze kompetentny