KudoZ home » German to Polish » Electronics / Elect Eng

Wedelcode

Polish translation: tu: kodowanie/wprowadzanie parametrów poprzez wyzwalanie czujnika


21:43 Dec 7, 2010
German to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Electronics / Elect Eng / WC-Steuerung
German term or phrase: Wedelcode
Die dynamische Hygienespülung kann über den Wedelcode aus- oder eingeschalten werden.

kontekst jak tutaj:

http://www.franke-aquarotter.de/deutsch/produkte/Pdf-MBA/18-...
Mariusz Wstawski
Germany
Polish translation:tu: kodowanie/wprowadzanie parametrów poprzez wyzwalanie czujnika
Explanation:
tu: kodowanie/wprowadzanie parametrów poprzez wyzwalanie czujnika

poprzez sekwencje szybkich ręcznych wyzwoleń czujnika tuz po załączeniu napięcia (Wedeln - merdanie :-) można wprowadzić określone parametry i uruchomić albo wyłączyć określone funkcje

Przyklad:
Wichtig!
Der Wedelcode muss aktiviert sein (siehe Kapitel 13.).
14.1 Die Armatur vom Netz nehmen.
14.2 Die Armatur ans Netz anschließen.
• Das Elektronikmodul wird initialisiert.
• Wasser fließt (Power-on-Spülung).
Bei jedem Auslösen des Sensors, leuchtet eine Diode im Sensor.
14.3 Innerhalb von 10 s nachdem der Wasserfluss gestoppt hat, den Sensor 2 mal im Sekundenrhythmus
auslösen.
14.4 Nach ca. 2 s den Sensor so lange auslösen, wie die Fließzeit betragen soll.
http://www.franke-aquarotter.de/deutsch/produkte/Pdf-MBA/18-...
Selected response from:

Crannmer
Grading comment
dziękuję za pomoc
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2tu: kodowanie/wprowadzanie parametrów poprzez wyzwalanie czujnika
Crannmer
3kod Wedel
Andrzej Mierzejewski


  

Answers


12 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
kod Wedel


Explanation:
Propozycja.
Zdaje się, że to jest własne rozwiązanie firmy Franke. Google znajduje tylko linki do tej firmy.

Andrzej Mierzejewski
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 280

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  nikodem: To na pewno wynalazek firmy Franke, pytanie tylko czy to nazwa wlasna (kod Wedel/Wedla), czy tez okreslenie pochodzi od "wedeln" w znaczeniu wachlowac (merdac???) Wykluczyc tego nie mozna, radzilbym zapytac Auftraggebera...
9 mins
  -> :-)

12 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
tu: kodowanie/wprowadzanie parametrów poprzez wyzwalanie czujnika


Explanation:
tu: kodowanie/wprowadzanie parametrów poprzez wyzwalanie czujnika

poprzez sekwencje szybkich ręcznych wyzwoleń czujnika tuz po załączeniu napięcia (Wedeln - merdanie :-) można wprowadzić określone parametry i uruchomić albo wyłączyć określone funkcje

Przyklad:
Wichtig!
Der Wedelcode muss aktiviert sein (siehe Kapitel 13.).
14.1 Die Armatur vom Netz nehmen.
14.2 Die Armatur ans Netz anschließen.
• Das Elektronikmodul wird initialisiert.
• Wasser fließt (Power-on-Spülung).
Bei jedem Auslösen des Sensors, leuchtet eine Diode im Sensor.
14.3 Innerhalb von 10 s nachdem der Wasserfluss gestoppt hat, den Sensor 2 mal im Sekundenrhythmus
auslösen.
14.4 Nach ca. 2 s den Sensor so lange auslösen, wie die Fließzeit betragen soll.
http://www.franke-aquarotter.de/deutsch/produkte/Pdf-MBA/18-...

Crannmer
Specializes in field
PRO pts in category: 1570
Grading comment
dziękuję za pomoc

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  nikodem: ... oder Crannmera...
11 mins
  -> thx :-)

agree  Andrzej Mierzejewski: Zdaje się, że muszę akceptująco pomerdać ogonkiem :-)
27 mins
  -> :-)