KudoZ home » German to Polish » Electronics / Elect Eng

Reflektorleuchte

Polish translation: lampa z odbłyśnikiem


16:12 Nov 7, 2013
German to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Electronics / Elect Eng
German term or phrase: Reflektorleuchte
Abgependelte freistrahlende Reflektorleuchten mit Direktlichtverteilung

(z dokumentów przetargowych)
Lucyna Długołęcka
Poland
Polish translation:lampa z odbłyśnikiem
Explanation:
Jeszcze jest używany taki wyraz: odbłyśnik - polski odpowiednik dla reflektora.
http://sjp.pwn.pl/szukaj/odbłyśnik
Może być metalowy, może być z metalizowanego szkła albo tworzywa sztucznego... pardą: plastiku. ;-)
Selected response from:

Andrzej Mierzejewski
Poland
Grading comment
Dziękuję, ta propozycja mi bardziej odpowiadała.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5lampa z odbłyśnikiem
Andrzej Mierzejewski
3 +1lampa reflektorowaKapilek


Discussion entries: 4





  

Answers


37 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
lampa reflektorowa


Explanation:
j.w.

Kapilek
Native speaker of: Native in GermanGerman, Native in PolishPolish
PRO pts in category: 34

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Andrzej Golda
1 hr
  -> dziękuję

17 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
lampa z odbłyśnikiem


Explanation:
Jeszcze jest używany taki wyraz: odbłyśnik - polski odpowiednik dla reflektora.
http://sjp.pwn.pl/szukaj/odbłyśnik
Może być metalowy, może być z metalizowanego szkła albo tworzywa sztucznego... pardą: plastiku. ;-)

Andrzej Mierzejewski
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 280
Grading comment
Dziękuję, ta propozycja mi bardziej odpowiadała.