KudoZ home » German to Polish » Electronics / Elect Eng

Lichterkette

Polish translation: łańcuch świetlny


09:54 Jul 1, 2004
German to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Electronics / Elect Eng
German term or phrase: Lichterkette
Chodzi o zestawy typu "lampki choinkowe", ale okre¶lenie musi byæ ogólne, poniewa¿ mo¿e chodziæ o sznury lampek wieszane na sklepach, ulicach itd.
Wladyslaw Janowski
Polish translation:łańcuch świetlny
Explanation:
na przykład
Selected response from:

Andrzej Lejman
Grading comment
niestety chyba jednoznacznego określenia nie ma - to było moje pierwsze skojarzenie, ponieważ nie tylko moje, decyduję się na nie. Thanx :)
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4łańcuch świetlny
Andrzej Lejman
3degoracyjne ciągi świetlne / oświetleniowe
SATRO


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
łańcuch świetlny


Explanation:
na przykład

Andrzej Lejman
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 223
Grading comment
niestety chyba jednoznacznego określenia nie ma - to było moje pierwsze skojarzenie, ponieważ nie tylko moje, decyduję się na nie. Thanx :)

5 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
degoracyjne ciągi świetlne / oświetleniowe


Explanation:
PROPOZYCJA

Teoretycznie mógłbyś napisać "oświetlenie dekoracyjne", ale wtedy podchodzą pod to także np. migające różnokolorobym światłem gwiazdy (jednopunktowe)

SATRO
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 125