KudoZ home » German to Polish » Engineering: Industrial

Leistungsuebersicht

Polish translation: przegląd usług, świadczeń


14:23 May 18, 2005
German to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering: Industrial
German term or phrase: Leistungsuebersicht
W tytule czêœci raportu z audytu zak³adu produkcyjnego pod k¹tem HACCP i Miêdzynarodowych Standardów ¯ywnoœci
mialdun
Poland
Polish translation:przegląd usług, świadczeń
Explanation:
przypuszczenie
Selected response from:

sabetka
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1przegląd usług, świadczeń
sabetka
3zestawienie wykonywanych pracrjz


  

Answers


12 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
przegląd usług, świadczeń


Explanation:
przypuszczenie

sabetka
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  iceblue: tak
18 hrs
The asker has declined this answer

2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Leistungsübersicht
zestawienie wykonywanych prac


Explanation:
albo inaczej, zależy, co faktycznie w tej czę¶ci sprawozdania jest.

rjz
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 19