KudoZ home » German to Polish » Engineering (general)

Tragflansch

Polish translation: podkladka nosna

20:57 Oct 26, 2005
German to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering (general) / Elektrowerkzeuge
German term or phrase: Tragflansch
1 Gerätekabel
2 Hülse am Gerätekabel
3 Ein-Aus-Schalter (Arretierschalter)
4 Zusatzhandgriff (Antivibrationshandgriff)
5 Hakenschlüssel
6 Spannflansch
7 Schleif-, Trenn- und Schruppscheibe
(Einsatzwerkzeuge)
8 Tragflansch
9 Schraube an der Schutzhaube
10 Schutzhaube
11 Schleifspindel
12 Spindelhals
13 Spindelarretiertaste
Lajla
Polish translation:podkladka nosna
Explanation:
podkladka nosna tarczy
wkladka nosna tarczy
wkladka mocujaca tarcze

Du kannst Dich austoben ;-)
Nie nakretka, bo toto nie jest gwintowane.
Selected response from:

Crannmer
Grading comment
dziekuje! :-)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3podkladka nosna
Crannmer
3kołnierz oporowy
Grażyna Lesińska


Discussion entries: 4





  

Answers


8 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
kołnierz oporowy


Explanation:
Słownik samochodowy: np. unterer Tragflansch - dolny kołnierz oporowy

Grażyna Lesińska
Poland
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 44

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Crannmer: terminologia samochodowa niekoniecznie musi 1:1 odpowiadac terminom dotyczacym szlifierki. Albowiem kontekst jest mocno inny.
29 mins
  -> zgadzam siê z Tob±. To tylko propozycja.

13 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
podkladka nosna


Explanation:
podkladka nosna tarczy
wkladka nosna tarczy
wkladka mocujaca tarcze

Du kannst Dich austoben ;-)
Nie nakretka, bo toto nie jest gwintowane.


Crannmer
Specializes in field
PRO pts in category: 1361
Grading comment
dziekuje! :-)