KudoZ home » German to Polish » Engineering (general)

Belastungsprofil

Polish translation: profil obciążenia


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Belastungsprofil
Polish translation:profil obciążenia
Entered by: Maciej Andrzejczak

11:40 Dec 16, 2005
German to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering (general)
German term or phrase: Belastungsprofil
Die Betriebsart S 6 (40 %) bezeichnet ein Belastungsprofil, das 4 min Belastung und 6 min Leerlauf annimmt. Für den praktischen Einsatz ist Dauerbetrieb zulässig.
Lajla
profil obciążenia
Explanation:
choć bardziej mi podoba się obciążeniowy...
Selected response from:

Maciej Andrzejczak
Poland
Grading comment
dziekuje za odpowiedzi i egrije :-)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1profil obciążenia
Maciej Andrzejczak
3profil obciążenia
kocur


  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
profil obciążenia


Explanation:
choć bardziej mi podoba się obciążeniowy...

Maciej Andrzejczak
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 54
Grading comment
dziekuje za odpowiedzi i egrije :-)

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Jerzy Czopik: a ja tam lubię ten "profil obciążenia"
4 mins

17 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
profil obciążenia


Explanation:
Mam nadzieje, ze to o to chodzi:) "Profil obciązenia jest układem rejestrującym moc czynna, bierną i pozorną...dla każdego kierunku przepływu mocy. Rejestrowane wartości są całkowane w okresach wybieranych przez uzytkownika..(5,10,15 min)"

kocur
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Crannmer: Maciej byl pierwszy, stad brak ageree. Odpowiedz jest poprawna, ale cytowany przyklad odnosi sie do zupelnie innego urzadzenia i tematu (rejestrujace czterocwiartkowe liczniki elektryczne). Zbieznosc przypakowa.
2 hrs
  -> dzieki za krytyczna uwagę;)