KudoZ home » German to Polish » Engineering (general)

Aktor

Polish translation: organ wykonawczy


13:13 Sep 11, 2006
German to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering (general)
German term or phrase: Aktor
Die Ansteuerung der Aktoren in der Schaltanlage erfolgt über die Ausgabebaugruppen von der SPS.
Edyta Szczepans
Poland
Polish translation:organ wykonawczy
Explanation:
niemiecko-polski
Aktor (WNT, naukowo-techniczny)
m elektron. organ wykonawczy
Selected response from:

Szymon Metkowski
Poland
Grading comment
dziękuję za pomoc
choć aktuator lub aktor brzmi nowocześniej :)
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +4organ wykonawczy
Szymon Metkowski
5element wykonawczy, urządzenie wykonawcze
JAMP


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +4
organ wykonawczy


Explanation:
niemiecko-polski
Aktor (WNT, naukowo-techniczny)
m elektron. organ wykonawczy

Szymon Metkowski
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 54
Grading comment
dziękuję za pomoc
choć aktuator lub aktor brzmi nowocześniej :)

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Crannmer: albo prosciej aktuator. Aktor tez jest w tym znaczeniu uzywany.
1 min
  -> dziękuję

agree  bezowski
13 mins
  -> dziękuję

agree  SATRO: aktuator IMHO
21 mins
  -> dziękuję

agree  Agnieszka Parfinowicz-Wstawska
40 mins
  -> dziękuję

3380 days   confidence: Answerer confidence 5/5
element wykonawczy, urządzenie wykonawcze


Explanation:
chodzi mi raczej o zmianę stylistyczną, a nie podważenie starszych odpowiedzi


    https://pl.wikipedia.org/wiki/Urz%C4%85dzenie_wykonawcze
JAMP
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4