KudoZ home » German to Polish » Engineering (general)

hohlgebohrt

Polish translation: drążona


08:24 Oct 30, 2007
German to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering (general)
German term or phrase: hohlgebohrt
Techniczna dywagacja autora. Zdanie:

Schraube
- hohlgebohrt mit eingesetzter Reduzierleitung

Dzięki za pomoc.
Tomasz Sieniuć
Poland
Polish translation:drążona
Explanation:
nijak nie widzę inaczej, bo przewiercona na wylot lub nawiercana jakoś nie bardzo oddają to, co autor chciał powiedzieć:
śruba drążona z przełożnym przewodem redukcyjnym
Selected response from:

Jerzy Czopik
Germany
Grading comment
Dzięki, szkoda że nie można dać każdemu po połówce :)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4śruba drążona
Crannmer
3drążona
Jerzy Czopik


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
drążona


Explanation:
nijak nie widzę inaczej, bo przewiercona na wylot lub nawiercana jakoś nie bardzo oddają to, co autor chciał powiedzieć:
śruba drążona z przełożnym przewodem redukcyjnym

Jerzy Czopik
Germany
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 662
Grading comment
Dzięki, szkoda że nie można dać każdemu po połówce :)

4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
hohlgebohrte Schraube
śruba drążona


Explanation:
śruba drążona

to tak doslowanie, ale jesli podasz, o co chodzi, to moze sie okazac, ze ta sruba ma wlasna, inna nazwe.

Crannmer
Specializes in field
PRO pts in category: 1357