KudoZ home » German to Polish » Engineering (general)

Leuchtfeld

Polish translation: panel podświetlany


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Leuchtfeld
Polish translation:panel podświetlany
Entered by: Radzisław Przybylski

18:15 Nov 17, 2008
German to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering (general)
German term or phrase: Leuchtfeld
opis fukcji urzadzenia przeciwpozarowego:

Ansteuern von Anzeigemitteln:
3 Leuchtfelder
1 Digitalanzeige

wiadomo o co chodzi, ale nie wiadomo jak to ladnie nazwac :)

dziekuje za pomoc!
Danuta Michelsen
panel podświetlany
Explanation:
Mam jeszcze taką propozycję. Może to akurat lepiej pasuje, jest bardziej trafne. Jednak jak już tu ktoś powiedział - przydałaby się ilustracja.
Selected response from:

Radzisław Przybylski
Poland
Grading comment
dziekuje
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3panel podświetlanyRadzisław Przybylski
3tablica świetlna/świetlna tablica informacyjna/wyświetlaczRadzisław Przybylski


Discussion entries: 3





  

Answers


4 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
tablica świetlna/świetlna tablica informacyjna/wyświetlacz


Explanation:
Potrzebowałbym szerszego kontekstu, aby zdecydować się na jedną z trzech podanych przeze mnie propozycji.

Radzisław Przybylski
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4

2 days53 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
panel podświetlany


Explanation:
Mam jeszcze taką propozycję. Może to akurat lepiej pasuje, jest bardziej trafne. Jednak jak już tu ktoś powiedział - przydałaby się ilustracja.

Radzisław Przybylski
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4
Grading comment
dziekuje