KudoZ home » German to Polish » Engineering (general)

Kinotechnik

Polish translation: sprzęt kinowy


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Kinotechnik
Polish translation:sprzęt kinowy
Entered by: AgaMagda

21:09 Feb 14, 2009
German to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering (general)
German term or phrase: Kinotechnik
tłumaczę umowę

Mietvetrag fuer mobile Kinotechnik (...)

kilka przykładów:
Kinotechnik fuer Open-Air-Veranstaltungen (...)
Vermieter stellt dem Mieter die voll funktionsfaehige Technik zur Verfuegung (...)Funktionsstoerungen von einzelner Kinotechnik sind (...) mitzuteilen. (...) Der Vermieter versichert, die Technik (...) abzuischern.

etc.

Czy to będzie po prostu tecnika kinowa/kinotechnika?

jakoś tak koślawo to brzmi po polsku...

dziękuję
AgaMagda
sprzęt kinowy
Explanation:
sprzęt kinowy

http://www.google.de/search?hl=de&safe=off&q=sprzęt kinowy&b...
Selected response from:

Crannmer
Grading comment
oczywiście, aż mi wstyd, że na to nie wpadłam :)

dziękuję obu Odpowiadającym :)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5aparatura kinowa
Dariusz Rabus
4sprzęt kinowy
Crannmer


  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
sprzęt kinowy


Explanation:
sprzęt kinowy

http://www.google.de/search?hl=de&safe=off&q=sprzęt kinowy&b...

Crannmer
Specializes in field
PRO pts in category: 1357
Grading comment
oczywiście, aż mi wstyd, że na to nie wpadłam :)

dziękuję obu Odpowiadającym :)

1 day15 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
aparatura kinowa


Explanation:
np. aparatura kinowa do imprez na wolnym powietrzu

Dariusz Rabus
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 140