KudoZ home » German to Polish » Engineering (general)

Ansatz

Polish translation: początek (szwu)


17:31 Aug 4, 2010
German to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering (general)
German term or phrase: Ansatz
Jedna z przyczyn powstawania pęknięć w spoinach:
"zu geringe Zufuhr an Zusatzwerkstoff bei WIG-Schweißen, z.B. am Ansatz"
Agiks
Polish translation:początek (szwu)
Explanation:
to inne znaczenie tego słowa (Beginn, Anlauf) - to mi lepiej pasuje do kontekstu (za malo materiału)
Selected response from:

Dariusz Prochotta
Germany
Grading comment
Dzięki
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4początek (szwu)
Dariusz Prochotta
2przy podstawie
Anna Skalniak


  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
przy podstawie


Explanation:
zgaduję na podstawie znaczenia słowa "Ansatz" :)

Anna Skalniak
Native speaker of: Native in GermanGerman, Native in PolishPolish
PRO pts in category: 13

13 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
początek (szwu)


Explanation:
to inne znaczenie tego słowa (Beginn, Anlauf) - to mi lepiej pasuje do kontekstu (za malo materiału)

Dariusz Prochotta
Germany
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 86
Grading comment
Dzięki