KudoZ home » German to Polish » Engineering (general)

mechanische Kraftspannmutter

Polish translation: mechaniczna nakrętka mocująca/dociskowa

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:mechanische Kraftspannmutter
Polish translation:mechaniczna nakrętka mocująca/dociskowa
Entered by: iwona zzz

09:06 Oct 18, 2013
German to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering (general) / Spannelemente
German term or phrase: mechanische Kraftspannmutter
Kraftspannmutter mechanisch
mit Durchgangsgewinde und Rastmechanik
für variable Spannrandhöhen
unbegrenzter Spannhub, seitliche Bedienung
iwona zzz
mechaniczna nakrętka mocująca/dociskowa
Explanation:
mechaniczna nakrętka mocująca/dociskowa

ze zintegrowaną mechaniczną przekładnią zwielokrotniającą siłę docisku
w odróżnieniu od nakrętek hydraulicznych lub z innym napędem

http://www.metalimpex.pl/upl/df/105/MKD.pdf
http://www.metalimpex.pl/upl/df/105/MKA.pdf

http://www.roemheld-gruppe.de/fileadmin/user_upload/download...
(str. 3)

http://inmetbth.pl/index.php?option=com_content&view=article...


Selected response from:

Crannmer
Grading comment
Bardzo dziękuję!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3mechaniczna nakrętka mocująca/dociskowa
Crannmer
3 -1mechaniczny uchwyt szczękowy
michstudent


Discussion entries: 5





  

Answers


20 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): -1
mechaniczny uchwyt szczękowy


Explanation:
jeśli do tokarki to można dodać jeszcze tokarski uchwyt szczękowy mechaniczny/ lub z mocowaniem mechanicznym.

proszę spojrzeć czy to to:
http://quup.pl/Item/95568077/Uchwyt-tokarski-3-szczękowy-mec...

michstudent
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 54
Notes to answerer
Asker: Niezupełnie. To chyba są jednak jakieś nakrętki (mocujące, naprężające?). Takie jak na tutaj: http://www.enemac.de/spannelemente.htm


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Kapilek: byłoby wtedy ...futter
16 mins

10 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
mechaniczna nakrętka mocująca/dociskowa


Explanation:
mechaniczna nakrętka mocująca/dociskowa

ze zintegrowaną mechaniczną przekładnią zwielokrotniającą siłę docisku
w odróżnieniu od nakrętek hydraulicznych lub z innym napędem

http://www.metalimpex.pl/upl/df/105/MKD.pdf
http://www.metalimpex.pl/upl/df/105/MKA.pdf

http://www.roemheld-gruppe.de/fileadmin/user_upload/download...
(str. 3)

http://inmetbth.pl/index.php?option=com_content&view=article...




Crannmer
Specializes in field
PRO pts in category: 1365
Grading comment
Bardzo dziękuję!