KudoZ home » German to Polish » Engineering (general)

rauhe Umgebung

Polish translation: trudne warunki pracy

10:57 Dec 6, 2016
German to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering (general)
German term or phrase: rauhe Umgebung
Tłumaczę komunikaty obrabiarki CNC:

Freigabe rauhe Umgebung
Lader in rauher Umgebung
Agiks
Polish translation:trudne warunki pracy
Explanation:
Np.:
- wstrząsy
- wysoka lub niska temperatura
- zapylenie
- bardzo wysoka lub niska temperatura
- dito wilgotność
itp. wg definicji producenta.
Selected response from:

Crannmer
Grading comment
Dzięki
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4trudne warunki pracy
Crannmer
3surowe środowisko robocze (pracy obrabiarek)
Piotr Hasny


Discussion entries: 2





  

Answers


19 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
surowe środowisko robocze (pracy obrabiarek)


Explanation:
Przykład:
Technologie MicroHole™ i PassiveSeal™ są
wykorzystywane w bezdotykowych systemach NC4
firmy Renishaw i zapewniają wyjątkowe zabezpieczenie
przed oddziaływaniem surowego środowiska roboczego
obrabiarek. Gwarantuje to utrzymywanie stopnia ochrony
IPX8 przez 100% czasu.


    Reference: http://www.elektrotechnik.vogel.de/mit-anschlusskasten-fuer-...
    Reference: http://www.techmar.az.pl/katalogi/narzedzia_pomiarowe/renish...
Piotr Hasny
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 121

6 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
trudne warunki pracy


Explanation:
Np.:
- wstrząsy
- wysoka lub niska temperatura
- zapylenie
- bardzo wysoka lub niska temperatura
- dito wilgotność
itp. wg definicji producenta.


Crannmer
Specializes in field
PRO pts in category: 1365
Grading comment
Dzięki