KudoZ home » German to Polish » Engineering (general)

Stoßwaffe

Polish translation: bron kłująca


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Stoßwaffe
Polish translation:bron kłująca
Entered by: Alina Brockelt

10:41 Nov 30, 2004
German to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering (general)
German term or phrase: Stoßwaffe
im "Waffengesetz"
Alina Brockelt
broń kolna
Explanation:
wychodząc z definicji umiezczonej tu http://www.weblexikon.de/Stoßwaffe.html

jest to broń kolna
"FLORET - broń kolna. Ważnym polem trafienia jest tułów z podbrzuszem "
http://www.olimpijski.pl/10169_10625.html
Selected response from:

leff
Grading comment
Wielkie dzieki!!!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2broń kolna
leff
4broń drzewcowa
SATRO


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Stoßwaffe
broń drzewcowa


Explanation:
Tako rzecze słownik mój :)

SATRO
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 259

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  leff: polimeryzowa³bym ;-) floret czy sztylet jako ¿ywo drzewcowe nie s¹
32 mins
  -> A polimeryzuj Waœæ :) Niewykluczone, ¿e masz racjê... :(

35 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
Stoßwaffe
broń kolna


Explanation:
wychodząc z definicji umiezczonej tu http://www.weblexikon.de/Stoßwaffe.html

jest to broń kolna
"FLORET - broń kolna. Ważnym polem trafienia jest tułów z podbrzuszem "
http://www.olimpijski.pl/10169_10625.html

leff
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 8
Grading comment
Wielkie dzieki!!!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  SATRO: I ¿eœ dobrze Waœci wypolimeryzowa³ w Dudenia patrzy³em na Floret i pisz¹, ¿e to Stosswaffa, a Waœci pokazujesz, i¿ ów floret broni¹ koln¹ (nie myliæ z ko³ow¹ i kolsk¹) jest!! // I kolejowej ;)
6 mins
  -> zapomnia³eœ jeszcze o kolczej i koleœnej :-D

agree  Anna Bittner
44 mins