KudoZ home » German to Polish » Environment & Ecology

Toxizität bei wiederholter inhalativer Exposition

Polish translation: toksyczność przy powtarzającym się narażeniu na wdychanie


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Toxizität bei wiederholter inhalativer Exposition
Polish translation:toksyczność przy powtarzającym się narażeniu na wdychanie
Entered by: iwos

14:16 Jun 15, 2005
German to Polish translations [PRO]
Medical - Environment & Ecology / other
German term or phrase: Toxizität bei wiederholter inhalativer Exposition
dotyczy blizej nieznanego mi produktu - frazy, wiecje kontekstu nie mam
iwos
toksyczność przy powtarzającym się narażeniu na wdychanie
Explanation:
lub ekspozycji też tak jest stosotwane w kartach bezpieczeństwa produktu
Selected response from:

Maciej Andrzejczak
Poland
Grading comment
Dziekuje
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4toksycznosc przy dlugotrwalej ekspozycji poprzez wdychanieAnna Wawrzynowicz
4toksyczność przy powtarzającym się narażeniu na wdychanie
Maciej Andrzejczak


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Toxizität bei wiederholter inhalativer Exposition
toksyczność przy powtarzającym się narażeniu na wdychanie


Explanation:
lub ekspozycji też tak jest stosotwane w kartach bezpieczeństwa produktu

Maciej Andrzejczak
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 51
Grading comment
Dziekuje

9 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Toxizität bei wiederholter inhalativer Exposition
toksycznosc przy dlugotrwalej ekspozycji poprzez wdychanie


Explanation:
Nadmierna ekspozycja poprzez wdychanie może powodować podrażnienie
dróg oddechowych.

Anna Wawrzynowicz
Poland
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 4