KudoZ home » German to Polish » Finance (general)

abschlusssicher

Polish translation: biegłość w sporządzaniu sprawozdań finansowych


20:35 Sep 7, 2011
German to Polish translations [PRO]
Bus/Financial - Finance (general)
German term or phrase: abschlusssicher
Z opisu stanowiska: Exzellente Kenntnisse im Bereich IFRS (abschlusssicher)
Joanna Łuczka
Poland
Polish translation:biegłość w sporządzaniu sprawozdań finansowych
Explanation:
IMHO
Selected response from:

Iwona Mróz
Poland
Grading comment
Dzięki!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4tu: posiadający doświadczenie
Edyta Derecka
3 +1biegłość w sporządzaniu sprawozdań finansowych
Iwona Mróz


  

Answers


9 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
biegłość w sporządzaniu sprawozdań finansowych


Explanation:
IMHO


    Reference: http://www.proz.com/kudoz/german_to_english/business_commerc...
Iwona Mróz
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4
Grading comment
Dzięki!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Dariusz Prochotta
28 mins
  -> Dziękuję.

9 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
tu: posiadający doświadczenie


Explanation:
w tym kontekście, ponieważ chodzi o wytyczne zgodnie z IFRS:
"wymagane doświadczenie w sporządzaniu sprawozdań finansowych zgodnie z IFRS"

Edyta Derecka
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 8