KudoZ home » German to Polish » Finance (general)

Gültigkeitsstandard

Polish translation: norma (wzorzec) ważności


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Gültigkeitsstandard
Polish translation:norma (wzorzec) ważności
Entered by: iwona zzz

07:24 Nov 21, 2013
German to Polish translations [PRO]
Finance (general) / Kartenzahlung
German term or phrase: Gültigkeitsstandard
Damit die Kartenzahlung sicher ist, haben die Karten eine ganze Reihe von Sicherheitsmerkmalen und Gültigkeitsstandards. Auf jeder Karte steht der Name des Karteninhabers. Auf einem speziellen Feld auf der Rückseite trägt der Karteninhaber seine Unterschrift ein. Außerdem steht auf den Karten auch der Zeitraum, in dem die Karte gültig ist.
iwona zzz
norma (wzorzec) ważności
Explanation:
Chyba lepiej tak, chociaż 'standard' też by był do przyjęcia.
Selected response from:

Ryszard Rybicki
Poland
Grading comment
Bardzo dziękuję :-)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4norma (wzorzec) ważnościRyszard Rybicki
3kryterium wiarygodnościKapilek


Discussion entries: 2





  

Answers


7 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
norma (wzorzec) ważności


Explanation:
Chyba lepiej tak, chociaż 'standard' też by był do przyjęcia.


Ryszard Rybicki
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 41
Grading comment
Bardzo dziękuję :-)

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Jacek Zukowski: a co to jest norma (standard) ważności? Który z wymienionych w tekście elementów miałbybyć ową normą (czy też standardem) ważności?
6 mins
  -> Wszystkie, a szczególnie ten ostatni. Inny klient niż podpis na karcie jest naruszeniem normy ważności;Dla nieprawowitego użytkow. obiektywnie ważna karta jest nieważna - naruszenie normy. jest przekroczeniem no

8 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
kryterium wiarygodności


Explanation:
propozycja :)

Kapilek
Native speaker of: Native in GermanGerman, Native in PolishPolish
PRO pts in category: 27