KudoZ home » German to Polish » Food & Drink

Steakhüfte

Polish translation: biodrówka na steki


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Steakhüfte
Polish translation:biodrówka na steki
Entered by: Tradeusz

09:42 Feb 21, 2006
German to Polish translations [PRO]
Food & Drink
German term or phrase: Steakhüfte
Artikelbezeichnung: Steakhüfte Argent. 2 Euro....
Tradeusz
biodrówka na steki
Explanation:
trochę dziwne, bo biodrówka to pośledniejszy gatunek mięsa...
Selected response from:

Andrzej Lejman
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1biodrówka na steki
Andrzej Lejman
3 +2stek z biodrówki (biodrowy)
kocur


  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
Steakhüfte
stek z biodrówki (biodrowy)


Explanation:
;)

kocur

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Jerzy Czopik: za 2 Euro to w prezencie chyba :-)
1 min
  -> :)

agree  klick
1 day2 hrs

8 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
Steakhüfte
biodrówka na steki


Explanation:
trochę dziwne, bo biodrówka to pośledniejszy gatunek mięsa...

Andrzej Lejman
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 44

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Jerzy Czopik: nic w tym dziwnego, bo tu tu sprzedają właśnie pod taką nazwą. Argentyńska Maredo kosztuje w promocji ponad 12 Euro/kg... // ale Twoja odpowiedź bardziej odpowiada pytaniu - nie stek z biodrówki (Hueftsteakd), tylko biodrówka na steki (Steakhueft
1 hr