KudoZ home » German to Polish » Food & Drink

lebensmittelrechtliche Bezeichnung für Maltit und Isomalt

Polish translation: określenie maltitolu i izomaltu, według przepisów dotyczących żywności


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:lebensmittelrechtliche Bezeichnung für Maltit und Isomalt
Polish translation:określenie maltitolu i izomaltu, według przepisów dotyczących żywności
Entered by: Dariusz Rabus

17:24 Feb 1, 2012
German to Polish translations [PRO]
Food & Drink
German term or phrase: lebensmittelrechtliche Bezeichnung für Maltit und Isomalt
Bezeichnung auf Verpackung
elengua
Germany
określenie maltitolu i izomaltu, według przepisów dotyczących żywności
Explanation:
Maltit- maltitol
Isomalt - izomalt
Selected response from:

Dariusz Rabus
Poland
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2określenie maltitolu i izomaltu, według przepisów dotyczących żywności
Dariusz Rabus
3symbol według prawa żywnościowego dla maltitolu i izomaltuTamod


  

Answers


28 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
określenie maltitolu i izomaltu, według przepisów dotyczących żywności


Explanation:
Maltit- maltitol
Isomalt - izomalt

Dariusz Rabus
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Waldek Fortuna
3 hrs

agree  nikodem
14 hrs

59 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
symbol według prawa żywnościowego dla maltitolu i izomaltu


Explanation:
chodzi o E XXX

Tamod
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 24