KudoZ home » German to Polish » Furniture / Household Appliances

Keilnut

Polish translation: tu: mechaniczna regulacja wysokosci (siedziska)


09:08 Feb 18, 2007
German to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Furniture / Household Appliances
German term or phrase: Keilnut
W opisie fotela:
Arbeitsdrehstuhl, Keilnut-Höhenverstellung, mit Fußstütze
Alina Brockelt
Polish translation:tu: mechaniczna regulacja wysokosci (siedziska)
Explanation:
tu: mechaniczna regulacja wysokosci (siedziska)
za pomoca sruby zaciskowej/zacisku

jako odroznienie od regulacji przy pomocy sprezyny gazowej lub poprzez wykrecanie siedziskiem dlugiej sruby z podstawy (jak w stolkach do pianina)
Selected response from:

Crannmer
Grading comment
Dziękuję serdecznie!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4tu: mechaniczna regulacja wysokosci (siedziska)
Crannmer
4rowek klinowy
Andrzej Lejman


  

Answers


32 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
rowek klinowy


Explanation:
HTH

Andrzej Lejman
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 8

51 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Keilnut-Höhenverstellung
tu: mechaniczna regulacja wysokosci (siedziska)


Explanation:
tu: mechaniczna regulacja wysokosci (siedziska)
za pomoca sruby zaciskowej/zacisku

jako odroznienie od regulacji przy pomocy sprezyny gazowej lub poprzez wykrecanie siedziskiem dlugiej sruby z podstawy (jak w stolkach do pianina)

Crannmer
PRO pts in category: 62
Grading comment
Dziękuję serdecznie!