KudoZ home » German to Polish » General / Conversation / Greetings / Letters

eine anschmiegsame, anhängliche Katze

Polish translation: kotek-przylepa


12:41 Jul 13, 2008
German to Polish translations [PRO]
Art/Literary - General / Conversation / Greetings / Letters / codzienny jezyk
German term or phrase: eine anschmiegsame, anhängliche Katze
sens przymiotnikow jest jasny, klopot natomiast z polskimi ekwiwalentami - co byscie sugerowali w dobrej literackiej polszczyznie?
Danuta Loetz
Germany
Polish translation:kotek-przylepa
Explanation:
propo
Selected response from:

Lajla
Grading comment
1 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3kotek-przylepa
Lajla
3lubiaca pieszczoty, przywiazana (wierna)iceblue


Discussion entries: 1





  

Answers


4 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
lubiaca pieszczoty, przywiazana (wierna)


Explanation:
propo


iceblue
Austria
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 8
Notes to answerer
Asker: dzieki, choc niezupelnie pasuje mi do kontekstu


3 days22 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
kotek-przylepa


Explanation:
propo

Lajla
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 1
Notes to answerer
Asker: "przylepa" jest fajne i da sie wbudowac w kilka kontekstow; dodam dwa przyklady: "die Katze war zärtlich, liebevoll und anschmiegsam", "die Katze war / ist ganz besonders anhänglich (geworden)"