Blockarbeitszeit

Polish translation: blok pracy ciągłej

German term or phrase:Blockarbeitszeit
Polish translation:blok pracy ciągłej
Entered by: Arkadiusz Jasiński

13:55 May 24, 2018
German to Polish translations [PRO]
Human Resources
German term or phrase: Blockarbeitszeit
Tlumaczenie dotyczy rozkladu dnia w Zakladzie Karnym i w godz. 7.00 - 12.40 jest "Blockarbeitszeit"
iceblue
Austria
blok pracy ciągłej
Explanation:
blok pracy ciągłej, tj. godziny, w których osadzeni wykonują pracę na rzecz placówki, w której się znajdują (ew. na rzecz podmiotów zewnętrznych).
Selected response from:

Arkadiusz Jasiński
Poland
Grading comment
Bardzo dziekuje
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4blok pracy ciągłej
Arkadiusz Jasiński
2blok nieprzerwanej pracy osadzonych
Marta Szkodzińska


  

Answers


4 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
blok nieprzerwanej pracy osadzonych


Explanation:
Propozycja opisowa na podstawie znalezionych informacji:

Im Rahmen eines Projekts erarbeitete die Justizanstalt Stein Vorschläge
für ablauforganisatorische Veränderungen in der Tagesstruktur der
Betriebe. Ziel war die Einführung einer Blockarbeitszeit, d.h. eine möglichst
nicht unterbrochene Arbeitszeit und die Verschiebung der angeführten
Tätigkeiten an den Anfang oder das Ende der Arbeitszeit.
Beginnend mit Juli 2006 war die Umsetzung einiger der erarbeiteten
Vorschläge im Rahmen eines Pilotprojekts vorgesehen.




    https://www.parlament.gv.at/PAKT/VHG/XXV/AB/AB_01520/imfname_360371.pdf
Marta Szkodzińska
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish

4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
blok pracy ciągłej


Explanation:
blok pracy ciągłej, tj. godziny, w których osadzeni wykonują pracę na rzecz placówki, w której się znajdują (ew. na rzecz podmiotów zewnętrznych).

Arkadiusz Jasiński
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4
Grading comment
Bardzo dziekuje