KudoZ home » German to Polish » Human Resources

Schnellschuss

Polish translation: krótka seria


10:48 Feb 16, 2005
German to Polish translations [PRO]
Human Resources
German term or phrase: Schnellschuss
Verplanung von Schnellschüssen (mit Verkauf)
Jeden z listy obowi¹zków pracownika szwalni odzie¿y, prawdopodobnie dzia³u handlowego.
Lista jest zestawiona alfabetycznie i wymienia obowi¹zki wszystkich pracowników firmy bez wymieniania, kogo dotyczy konkretny wymóg.
Andrzej Mierzejewski
Poland
Polish translation:krótka seria
Explanation:
imho
Selected response from:

cynkol
Poland
Grading comment
dziekuję
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3zlecnia pozaplanowe (do natychmiastowego wykonania)rjz
3krótka seria
cynkol


Discussion entries: 2





  

Answers


25 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
krótka seria


Explanation:
imho

cynkol
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 8
Grading comment
dziekuję

8 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
zlecnia pozaplanowe (do natychmiastowego wykonania)


Explanation:
Schnell|schuss, der (Jargon): etw., was kurzfristig, ohne längere Planung, ohne gründliche Vorbereitung hergestellt wird (z.B. als Reaktion auf ein unvorhergesehenes Ereignis): das Buch zum Tod des Politikers war ein S.

© Duden - Deutsches Universalwörterbuch. 8. Aufl. Mannheim 2005. [CD-ROM].

rjz
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 3