KudoZ home » German to Polish » Insurance

Garantieanschlussversicherung

Polish translation: ubezpieczenie (dodatkowe) po okresie gwarancji


16:39 Mar 30, 2004
German to Polish translations [PRO]
Bus/Financial - Insurance
German term or phrase: Garantieanschlussversicherung
Niestety tylko pozycja na liœcie produktów finansowych :( Mam ju¿ ³eb totalnie zryty i nie rozumiem :( S¹ chêtni do pomocy?
SATRO
Poland
Polish translation:ubezpieczenie (dodatkowe) po okresie gwarancji
Explanation:
Jeżeli Anschlussversicherung to:
"Nachversicherung bei dem gleichen oder einem anderen Versicherer",
moja propozycja brzmiałaby "ubezpieczenie po okresie gwarancji" lub coś w tym stylu
Ale to tylko nieśmiała propozycja
Selected response from:

Iwona Domanska
Poland
Grading comment
Dzięki, coś z tego wykombinuję...
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4gwarancja dodatkowa
Uwe Kirmse
2 +2ubezpieczenie (dodatkowe) po okresie gwarancjiIwona Domanska


  

Answers


12 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5 peer agreement (net): +2
ubezpieczenie (dodatkowe) po okresie gwarancji


Explanation:
Jeżeli Anschlussversicherung to:
"Nachversicherung bei dem gleichen oder einem anderen Versicherer",
moja propozycja brzmiałaby "ubezpieczenie po okresie gwarancji" lub coś w tym stylu
Ale to tylko nieśmiała propozycja


    Reference: http://www.consal-maklerservice.de/specials/abc1.htm
    Reference: http://www.assversmkl.de/glos_inh.htm
Iwona Domanska
Poland
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 32
Grading comment
Dzięki, coś z tego wykombinuję...

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Radson: moze ubezpieczenie pogwarancyjne?
19 hrs
  -> w³a¶nie te¿ tak sobie pomy¶la³am d³ugo po fakcie, czyli po odpowiedzi :) Dziêki!

agree  Ewunia
1 day53 mins

15 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
gwarancja dodatkowa


Explanation:
To jest wariant, z ktorym ja sie spotkalem w Polsce. Wyguglowalem 11 przykladow. Oczywiscie pierwsza odpowiedz tez wyjasnia sprawe, nawet dokladniej, moja to tylko krotszy wariant.


    Reference: http://www.labijakauto.com.pl/serwis_kontakty.php
Uwe Kirmse
Native speaker of: Native in GermanGerman
PRO pts in category: 4