KudoZ home » German to Polish » Law: Contract(s)

Einsatzzeit

Polish translation: czas eksploatacji


10:08 Oct 22, 2006
German to Polish translations [PRO]
Law/Patents - Law: Contract(s) / Arbeitsrecht
German term or phrase: Einsatzzeit
... zu den vorgesehenen Einsatzzeiten der Schiffe zu arbeiten
masz1
Polish translation:czas eksploatacji
Explanation:
czas eksploatacji, czas pracy
Selected response from:

Agnieszka Parfinowicz-Wstawska
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4czas eksploatacji
Agnieszka Parfinowicz-Wstawska
3czas użytkowania
Jacek Zukowski


  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
czas eksploatacji


Explanation:
czas eksploatacji, czas pracy

Agnieszka Parfinowicz-Wstawska
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 8

1 day1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
czas użytkowania


Explanation:
trochę mało kontekstu, lecz wydaje się, iż chodzi o to, aby ktoś pracował wtedy, gdy i te statki są używane / użytkowane. Więc raczej nie chodzi o generalny czas eksloatacji statku (30 lat), ale właśnie czas pracy/użytkowania. Mając całe zdanie zapewne można by to było jakoś zgrabnie ująć

Jacek Zukowski
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 83