KudoZ home » German to Polish » Law: Contract(s)

nach halber Lieferzeit fällig

Polish translation: płatna w połowie terminu dostawy


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:nach halber Lieferzeit fällig
Polish translation:płatna w połowie terminu dostawy
Entered by: Sylwia Zduniak

20:08 Mar 6, 2008
German to Polish translations [PRO]
Law/Patents - Law: Contract(s)
German term or phrase: nach halber Lieferzeit fällig
Teil des Betrages .....wird nach halber Lieferzeit fällig
Sylwia Zduniak
Poland
płatna w połowie terminu dostawy
Explanation:
Z głowy. Pozdrawiam. MaW
Selected response from:

Marek Wasiak
Grading comment
Dziękuję:)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2płatny po upływie połowy terminu dostawyJoanna Łuczka
4 +1płatna w połowie terminu dostawyMarek Wasiak


  

Answers


29 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
płatny po upływie połowy terminu dostawy


Explanation:

Czyli jeśli termin dostawy wynosi 40 dni, część należności należy uregulować po 20 dniach.


Joanna Łuczka
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 99

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Aleksandra Kwasnik
11 hrs
  -> :-)

agree  Arkadiusz Witek
1068 days

32 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
płatna w połowie terminu dostawy


Explanation:
Z głowy. Pozdrawiam. MaW

Marek Wasiak
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4
Grading comment
Dziękuję:)

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Magdalena Sorgenfrey
2 days47 mins