KudoZ home » German to Polish » Law: Contract(s)

Zwangsvollstreckungsmaßnahmen

Polish translation: działania / czynności egzekucyjne


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Zwangsvollstreckungsmaßnahmen
Polish translation:działania / czynności egzekucyjne
Entered by: Haldir

09:03 Apr 6, 2004
German to Polish translations [PRO]
Law/Patents - Law: Contract(s)
German term or phrase: Zwangsvollstreckungsmaßnahmen
w zdaniu: "Von Zugriffen Dritter, insbesondere von Zwangsvollstreckungsmaßnahmen sowie von sonstigen Beeinträchtigungen des Eigentums des Auftraggebers, ist der Auftraggeber unverzüglich zu unterrichten." Czy "Dritter" to "osoby trzecie"?
Haldir
działania / czynności egzekucyjne
Explanation:
A Dritte to faktycznie osoby trzecie
Selected response from:

SATRO
Poland
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2działania / czynności egzekucyjne
SATRO
4postępowanie egzekucyjneIwona Domanska
3Postępowanie egzekucyjne
Dariusz Kozłowski


  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
Zwangsvollstreckungsmaßnahmen
działania / czynności egzekucyjne


Explanation:
A Dritte to faktycznie osoby trzecie

SATRO
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 63

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ewunia
9 hrs
  -> Dziêki wielkie

agree  Grzegorz Cygan
1 day32 mins
  -> Dziêki!!

7 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Zwangsvollstreckungsmaßnahmen
postępowanie egzekucyjne


Explanation:
postępowanie egzekucyjne, działania egzekucyjne

Dritte to osoby trzecie

Iwona Domanska
Poland
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 28

5 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Zwangsvollstreckungsmaßnahmen
Postępowanie egzekucyjne


Explanation:
Kilian

--------------------------------------------------
Note added at 12 mins (2004-04-06 09:16:00 GMT)
--------------------------------------------------

Zwangsvollstreckungsverfahren = postępowanie egzekucyjne
myślę, że ~maßnahmen można również potraktować jako postępowanie egzekucyjne, ew. jeszcze
\"działania egzekucyjne\", \"działania związane z egzekucją\"

Maßnahmen - środki, kroki, działania - a zatem również postępowanie jako całość...
Ale tak naprawdę to raczej na jedno wychodzi...

\"Dritte\" - oczywiście, że osoby trzecie.

HTH

Dariusz Kozłowski
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 16