KudoZ home » German to Polish » Law: Contract(s)

Firma

Polish translation: ...spółki działającej pod firmą...


12:14 Feb 13, 2005
German to Polish translations [PRO]
Law/Patents - Law: Contract(s)
German term or phrase: Firma
Geschäftsführer für die Gesellschaft in Firma + nazwa firmy chodzi o sp. z o.o.
Kinzer
Polish translation:...spółki działającej pod firmą...
Explanation:
W statucie spółek z o.o. jest zwykle taki zapis:

...spółka działa pod firmą... (nazwa)
Selected response from:

Andrzej Lejman
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4...spółki działającej pod firmą...
Andrzej Lejman
3prezes zarządu spółki pod firmą
Jerzy Czopik


Discussion entries: 2





  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
prezes zarządu spółki pod firmą


Explanation:
może tak?

Jerzy Czopik
Germany
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 184

5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
...spółki działającej pod firmą...


Explanation:
W statucie spółek z o.o. jest zwykle taki zapis:

...spółka działa pod firmą... (nazwa)

Andrzej Lejman
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 205