Konditionsvereinbarung

Polish translation: umowa z warunkami handlowymi

German term or phrase:Konditionsvereinbarung
Polish translation:umowa z warunkami handlowymi
Entered by: barbara450

22:37 Feb 2, 2018
German to Polish translations [PRO]
Bus/Financial - Law: Contract(s)
German term or phrase: Konditionsvereinbarung
Allgemeine Einkaufsbedingungen:

"Es besteht die Möglichkeit von Nachbestellungen, soweit dies die Parteien in der Konditionsvereinbarung vereinbart haben".

Z góry dziękuję
barbara450
umowa z warunkami handlowymi
Explanation:
zawierająca warunki handlowe
Selected response from:

Tamod
Poland
Grading comment
dziękuję bardzo
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4umowa z warunkami handlowymi
Tamod
3 -1Umowa warunkowa
Marta Szkodzińska


  

Answers


31 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): -1
Umowa warunkowa


Explanation:
Czyli umowa zawarta pod warunkiem albo z zastrzeżeniem terminu.

Marta Szkodzińska
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Tamod: nie
10 hrs

11 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
umowa z warunkami handlowymi


Explanation:
zawierająca warunki handlowe

Tamod
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 42
Grading comment
dziękuję bardzo